onze Doelen

Doelstellingen

PRESENTEREN, PRESTEREN EN ONDERNEMEN!
De stichting stimuleert (opkomende) acts, artiesten, kunstenaars, performers door zichzelf en hun werk te presenteren aan een breed publiek én beroepsmatige geïnteresseerden. Door het organiseren van bijeenkomsten wil Liberales dit op allerlei manieren stimuleren.

BEHOUD EN VERNIEUWENDE HERONTWIKKELING EN GEBRUIK VAN CULTUREEL ERFGOED
De Stichting is gericht op het bevorderen van een interactieve, originele beleving en toegankelijk maken van cultureel erfgoed. Behoud door passende vernieuwing en herwaardering. De locatie kan zich op een vernieuwende manier in de markt zetten en tegelijkertijd geld verdienen door de verkoop van passend eten en drinken.

KUNST EN CULTUUR VOOR IEDEREEN
Door zich profilerend, talent en publiekstrekkers, maakt het uiteindelijk ook mogelijk voor jong en oud om op een laagdrempelige manier van cultuur/kunst beleving en/of participatie te genieten!

VERBINDEN EN INSPIREREN
De stichting wil met haar activiteiten een positieve interactie en gezamenlijke positieve belevingen tussen diverse individuen uit verschillende culturen, klassen en van verschillende leeftijden bevorderen. Maatschappelijke betrokkenheid bij het culturele erfgoed door Inspireren en verbinden. Samen in gezamenlijkheid mooie dingen meemaken en beleven. Niet alleen praten over beter, maar daaraan bijdragen. Het bevorderen van de samenwerking tussen de regionale en plaatselijke cultuurhistorische verenigingen en stichtingen. Liberales nodigt op deze en andere manieren één ieder uit die daarin wil participeren of op een andere manier bij wil dragen.